Główna › Fora › Pierwsze Polskie Forum Haftu Komputerowego › Techniki hafciarskie › Gwarancja na haft › Odpowiedz do: Gwarancja na haft
Michale „rękojmia” na produkty to 1 rok!
I to tak na prawdę nie na wszystkie.
Gwarancja jest dobrowolnym, czasami wydawanym przez producenta,
zapewnieniem o dłuższej przydatności towaru.
Gwarancję dostajesz tylko wtedy,
gdy dostajesz podstemplowaną przez sprzedawcę kartę gwarancyjną.
To w niej producent ustala zasady co będzie robił, jak ci coś „padnie”.
Taki kruczek na papierku w którym najczęściej jest napisane
„Jak kupisz NASZ produkt, który jest wg. NAS dobrej jakości,
a i tak coś CI po 2 dniach padnie i przyniesiesz NAM go z powrotem
by reklamować produkt zamiast na zasadach rękojmi
tylko na podstawie wydanej przez NAS gwarancji,
to możesz NAS regularnie co miesiąc odwiedzać w NASZYM serwisie,
a MY będziemy cię zamęczać, udawając, że to naprawiliśmy.
Tak do momentu, aż CI się to znudzi lub minie termin w którym się zobowiązaliśmy tolerować TWOJĄ obecność,
Dlaczego? Bo SAM o to prosisz.
Skoro MY tak napisaliśmy w NASZEJ gwarancji, a TY nie umiałeś tego odczytać,
bo wydawało CI się w momencie zakupu, że to CIĘ nie będzie dotyczyć,
to TWÓJ problem, że SAM się teraz męczysz i po nocach płaczesz.”
Karta gwarancyjna musi być podstemplowana przez sprzedawcę!
Dlaczego? Bo sprzedawca wcale nie musi się z nią zgadzać
(czytaj wysyłać sprzedanego bubla na swój koszt do producenta
w innym kraju UE gdzie istnieje jedyny serwis naprawiający śmieci)
Ludziska! Jak już reklamujecie produkty w pierwszym roku ich życia,
to zapomnijcie o wydanej przez cwanego producenta gwarancji,
a wymagajcie usunięcia wady na podstawie rękojmi.
Pamiętajcie jednak, że ta rękojmia dotyczy wady ukrytej,
a nie szlochania, że się zepsuło, bo o to nie dbałem.
To tak na przyszłość… bo przecież do końca życia się uczymy. 🙂
Pozdrawiam
Komentarze