Główna › Fora › Pierwsze Polskie Forum Haftu Komputerowego › Tematy różne › Happy vs Tajima › Odpowiedz do: Happy vs Tajima

Zawsze najlepszym rozwiązaniem jest umówienie się z dystrybutorem w jego siedzibie, lub na targach, na których się wystawia i poproszenie go o zrobienie wybranych przez siebie haftów. Im trudniejsze te hafty, tym lepiej. Jeżeli w grę wchodzi wydanie dużych pieniędzy, to warto poświęcić na to trochę czasu i przekonać się na własnej skórze co maszyna potrafi i co może dla nas zrobić sprzedawca.
Dystrybutor na pewno chętnie przedstawi listę klientów, którzy pracują na jego maszynach od wielu lat i mają opinię o jakości oferowanych usług i tego jaką żywotność mają maszyny.
Często słyszy się historie o tym, jak ktoś kupił maszynę i zamiast dzwonić do dystrybutora i natychmiast otrzymać odpowiedź od wykwalifikowanej kadry, musi pytać na forum jak inny użytkownik rozwiązał dany problem. Jest to absolutnie niedopuszczalne i żaden profesjonalny serwis sobie na to nie może pozwolić, bo właśnie taka jest rola serwisu – pozwolić na wykorzystanie możliwości automatu w pełni, oferując ciągłe wsparcie nawet po upływie gwarancji.
Komentarze